مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-14حوادث

مالخر حرفه ای با 67 دستگاه تلفن همراه مسروقه در مشهد دستگیر شد


با تلاش ماموران کلانتری هفت تیر یک مالخر حرفه ای دستگیر و 60 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری هفت تیر یک مالخر حرفه ای دستگیر و 60 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر قاچاق گسترده تلفن های همراه مسروقه توسط یک تبعه خارجی سابقه دار در محدوده شهرک رجایی دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی متهم به صورت نامحسوس رفت و آمد آن ها را تحت کنترل قرار دادند، افزود: ماموران این فرماندهی سرانجام مالخر را که با یک دستگاه سواری سمند برای تحویل گوشی های مسروقه با یک سارق در محدوده بلوار میامی قرار گذاشته بود در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی هفت دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

نگهبان بیان کرد: در ادامه این عملیات ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با کسب مجوزهای لازم قضایی مخفیگاه متهم را بازرسی و پس از هماهنگی های لازم قضایی فرد مالخر دستگیر شد.

وی مطرح کرد: پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم 60 دستگاه تلفن همراه مسروقه که به صورت بسته های پنج عددی در داخل دستمال کاغذی بسته بندی شده بود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالخر حرفه ای با 67 دستگاه تلفن همراه مسروقه در مشهد دستگیر شد

مالخر حرفه ای با 67 دستگاه تلفن همراه مسروقه در مشهد دستگیر شد